Pussy control lyrics

Good mornin' ladies and gentlemen "What hotel number is she in? Our story begins in a schoolyard A little girl skipping rope with her friends A tisket, a tasket, no lunch in her basket Just school books 4 the fight she would be in One day over this hoodie She got beat 4 some clothes and a rep With her chin up, she scolded "All y'all's molded When I'm rich, on your neck I will step" And step she did 2 the straight A's Then college, a master degree She hired the heifers that jumped her And made everyone of them work 4 free? So what if my sisters are triflin'? Verse 2 Pussy got bank in her pockets Before she got dick in her drawers If brother didn't have good 'n' plenty of his own In love Pussy never did fall And this fool named Trick wanna stick her Uh, talkin' more shit than a bit 'Bout how he gonna make Pussy a star If she come and sing a lick on his hit Pussy said "Nigga, U crazy if U don't know Every woman in the world ain't a freak U can go platinum 4 times Still couldn't make what I make in a week So push up on somebody that wanna hear that Cuz this somebody here don't wanna know Boy, U better act like U understand When U roll with Pussy Control" Are U ready? With one more verse 2 the story I need another piece of your ear I wanna hip U all 2 the reason I'm known as the Player of the Year Cuz I met this girl named Pussy At the club - International Balls She was rollin' 4-deep 3 sisters and a weepy-eyed white girl drivin' a Hog I pulled up right beside her And my electric top went down I said "Motherfucker, I know your reputation And I'm astounded that U're here I fear U're lonely and U want 2 know A 12 o'clock straight up nigga That don't give a shit that U're Pussy Control Well I'm that nigga, at least I wanna be But it's gonna be hard as hell 2 keep my mind off a body That would make every rich man Want 2 sell, sell, sell 75, we need another.. Can I tell U what I'm thinkin' that U already know?
7:14
29.11.2019
699

All models in this video are 18 years old or older. 2257
danse du ventre nuevegeta vs android 18

Pussy Control

hot naked pregnant womanteens galeriesvideo free russian nudycherokee dass porn videos

Prince - P Control Lyrics | MetroLyrics

Good mornin' ladies and gentlemen Boys and motherfuckin' girls This is your captain with no name speakin' And I'm here 2 rock your world With a tale that will soon be classic About a woman U already know No prostitute she, but the mayor of your brain Pussy Control. Our story begins in a schoolyard A little girl skipping rope with her friends A tisket, a tasket, no lunch in her basket Just school books 4 the fight she would be in One day over this hoodie She got beat 4 some clothes and a rep With her chin up, she scolded "All y'all's molded When I'm rich, on your neck I will step" And step she did 2 the straight A's Then college, a master degree She hired the heifers that jumped her And made everyone of them work 4 free? So what if my sisters are triflin'? Pussy got bank in her pockets Before she got dick in her drawers If brother didn't have good 'n' plenty of his own In love Pussy never did fall And this fool named Trick wanna stick her Uh, talkin' more shit than a bitch 'Bout how he gonna make Pussy a star If she come and sing a lick on his hit Pussy said "Nigga, U crazy if U don't know Every woman in the world ain't a freak Pussy U can go platinum 4 times Still couldn't make what I make in a week Pussy So push up on somebody that wanna hear that Cuz this somebody here don't wanna know Pussy Boy, U better act like U understand When U roll with Pussy Control". With one more verse 2 the story I need another piece of your ear I wanna hip U all 2 the reason I'm known as the Player of the Year Cuz I met this girl named Pussy At the club - International Balls Pussy She was rollin' 4-deep 3 sisters and a weepy-eyed white girl drivin' a Hog I pulled up right beside her And my electric top went down Pussy I said "Motherfucker, I know your reputation And I'm astounded that U're here I fear U're lonely and U want 2 know Pussy A 12 o'clock straight up nigga That don't give a shit that U're Pussy Control Well I'm that nigga, at least I wanna be But it's gonna be hard as hell Pussy 2 keep my mind off a body That would make every rich man want 2 sell, sell, sell Can I tell U what I'm thinkin' that U already know? U need a motherfucker that respects your name" Now say it, Pussy Control.
boy n girl having sexhitchiker porngirl films herself masturbating

Prince - Pussy Control Lyrics

Good mornin' ladies and gentlemen "What hotel number is she in? Our story begins in a schoolyard A little girl skipping rope with her friends A tisket, a tasket, no lunch in her basket Just school books 4 the fight she would be in One day over this hoodie She got beat 4 some clothes and a rep With her chin up, she scolded "All y'all's molded When I'm rich, on your neck I will step" And step she did 2 the straight A's Then college, a master degree She hired the heifers that jumped her And made everyone of them work 4 free? So what if my sisters are triflin'? Verse 2 Pussy got bank in her pockets Before she got dick in her drawers If brother didn't have good 'n' plenty of his own In love Pussy never did fall And this fool named Trick wanna stick her Uh, talkin' more shit than a bit 'Bout how he gonna make Pussy a star If she come and sing a lick on his hit Pussy said "Nigga, U crazy if U don't know Every woman in the world ain't a freak U can go platinum 4 times Still couldn't make what I make in a week So push up on somebody that wanna hear that Cuz this somebody here don't wanna know Boy, U better act like U understand When U roll with Pussy Control" Are U ready?
naked teens clips
hot blonde swallow cumthe naked womanpictures xxx sexfree porn . com
He has produced ten platinum albums and thirty Top 40 singles during his career. He has written several hundred songs and produces and records his own music for his own music label. Prince has a wide vocal range and is known for his flamboyant stage presence and costumes. His releases have sold over million copies worldwide.
hd grandma friends porn

Related Videos

30.03.2020 by Shazahn:

how did I get here?

06.04.2020 by Mezilkis:

No joke pissyman, is that thing alive?

Add your comment here ▼

Anonymous, we appreciate your opinion on this video!

Your name (optional):
Comment (*):
The field is required
Please wait...
Thank you! Your comment has been sent for review.
Unexpected error occurred, please contact support